19 April 2011

FaceBook Bgtau Pasal Sifat2 Kite... WOW!!!!!



Ada apa dengan BULAN????


Facebook memang sejak azali terlalu banyak applikasi yang membuatkan penggunanya tertarik untuk mencuba setiap aplikasi tersebut..... lagi2 untuk pengguna2 yang sedang dalam kebosanan..
Ni antara app. yang telah di klik oleh aku sendiri sebab tertarik sangat nak tahu pasal diri sendiri... Ternyata aku masih kurang pasti cmne diri aku sebenarnya....
btw, these app kadang2 ter'betul' and ter'kena' jugak dengan sikap2 peibadi aku...
so, lets check it up, yawww!!!



Rahsia Bulan Kelahiran


Rahsia kasih sayang mengikut bulan


Sifat mengikut nama
Aiya... jenis darah pun ade woo~



PS: kenapa FB perlu tag kawan2 kite yang lain...?? mesti kwn2 kite akan ckp yg bdak ni menyemak je kn3??? ape2 pun.. aku suke app2 ni kalau depa tak kacau idup orang lain... untuk itu, setiap kali aku klik kt setiap app ni, kalau gmbar2 tersebut telah ditag dengan sendirinya, maka dengan sepantas kilat aku akan meng'untag' kawan2 aku.... aku xnak menyemak dalm idup org, k!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...