22 April 2011

STOP BLOGGING........!!! (sebab kene marah!)

Assalamualaikum....
nak citer ckit...
tgh2 aku berblogwalking tadi...
tetibe ade sesuatu menyelinap masuk kt kepala hotak aku ni..
lalu berbicara dan memberi nasihat berguna kt aku..
dialognye cmni la:


  • Suara asing: woi....! ziera.... tengok buku tu..... jangan layan sangat laptop ko tu... ko ingat laptop ko tu bleh tolong jawabkan exam ke haaa?????!!! susah2 sgt... tutup and simpan je laptop tu dalam almari baju, ko.....
  • Aku: huk3... janganlah marah.... nak wt cmne... kalau aku tgk buku je memanjang.. mata ni asyik nak lelap je....
  • Suara asing: ko kn baru bangun tido... klu ko rasa nak terlelap tu, g basuh muka cepat la... manja!!!!!!!
  • Aku: ala.... yela2...... mulai saat ni, aku tutup laptop, k.... simpan elok2 dlm almari baju... hmmm..... tapi bleh tahan ke aku ni???
  • Suara asing: tahan x tahan, ko try dulu..... tp ko kene kuat... PAHAM??!!
  • Aku: baik!!!!!!!




1 comment:

►AdamXis◄ said...

Assalam...stady penting lagi...meh bg blog nie kat adam...nk tolong jaga...ho3

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...