22 June 2011

Sesuatu mengenai ayah & anak perempuan.. Perlu Baca!!

Assamualaikum wbt...

SELAMAT HARI BAPA kepada SEMUA BAPA2 DI MALAYSIA..
Especially to my Abah, Encik Azlan bin Harun yang baru je mencecah usia 50 tahun pada 11 Mac yang lalu......

Ye... walaupun hari bapa dah berlalu...
Tapi bg saya, everyday is Father's Day...
LoVe U So MuCh, AbaH!!!!

****************

Actually ade something informasi yang saya nak kongsi disini..
Amat berkait rapat dengan hubungan antara anak perempuan dan bapanya...

Yup... U all mesti dah tau kn...
AuRaT mesti kene jaga untuk mengelak dari berlakunye perkara yang tak diingini....

Look here...
(Article ni saya petik dari laman web ILuvIslam.com)

JoM BaCa!!!!

(SILA KLIK PIC UTK BACA)

***************
Hmm~~~ abah saya seorang yang ceria dan manja...
I mean, dia sangat gemar bermanja2 dengan anak2 nya termasuk saya..
Ok... abah saya ada 3 orang anak perempuan dan seorang anak lelaki..
that why, dia sangat manja dengan anak2 perempuannya...

Lepas saya membaca article ni...
Saya dah faham apa batasan aurat antara abah dan saya...

Aurat yang dimaksudkan ialah:

"anak perempuan kena menutup seluruh badannya kecuali bahagian yang dipanggil 'hujung-hujungan'
'hujung-hujungan' bermaksud:
dari lengan hingga ke hujung, betis hingga ke bawah dan leher hingga ke atas...berpakaian secara kemban sudah tentu tidak digalakkan."

**************

So... sekarang dah faham kan???
Kalau nak baca lebih lanjut, sila2 la klik pic diatas ye...

Dan jika u all rajin...
Sebar2 kan la info ni...

Terima kasih~
^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...