24 July 2011

Ape nak jadi dengan Dunia hari ini?....... Jantina umpama permainan je....

Asslamualaikum...
Salam Ahad dari saya...
Apakah aktiviti korang ari ni??
Duk rumah je? Jalan2? atau.....
hmm~ ape2 pun have a nice weekend...

U all dah baca paper ari ni??

Banyak jugak berita yang agak pelik ari ni...

Satu berita yang saya nak petik ari ni berkisarkan tentang jantina...

Jom baca article ni.... (KLIK)


**************
Apa nak jadi dengan dunia ari ni kn...
Tak bersyukur dengan takdir Allah yang menjadikan dia sebagai seorang lelaki...
Hanya kerana cinta terlarang yang memang patut dilarang tu, sanggup diorang nak pertaruhkan jantina diorang tu kn... BODOH!

Tapi, korang tau tak, rupe2nye kes bertukar2 jantina ni dah jadi sebati kt negara India..
JOM baca artikel ni pulak.. (KLIK)


**************

Maknenye ape???
Jantina tu rupe2nye tak penting langsung bg diorag kn...

Jangan kite terjerumus dengan bende2 ni sudah....

Okey.....
Fikir-fikir kan la tentang bende ni..
Agak2 nye ape la yang boleh kite lakukan untuk mengatasi gejala2 tukar jantina sesuka hati ni kn.....

Thanks for reading... ^_^




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...