28 September 2012

hehe~ saya nak popular jap boleh tak??

Saya ni pemalu sebenarnya...
Tapi kadang2 bila datang MooD GiLeR...
Camni la jadinya...

Apa2 pun, best sangat2 sebab dikurnikan adik2 yang sporting & ikut je cakap KakLong dia ni...
kikiki~

Apa lagi... Jom la tengok video2 COVER saya ni...

Malangnye, gitar tak pandai saya nak main...
Main petik2 je boleh la..
Ada jugak try nak belajar... Tapi tergeliat jugak la tangan ni... Adoiyai~
Untung ada adik lelaki yang berminat nak belajar main gitar dari abah..
Ahhaaa~ Actually abah dan adik beradik dia yang lain ada darah muzik & kebudayaan sikit...

Dan sekarang asyik duk melepak main gitar dengan kawan2...
Biasala tu... Budak 16 tahun.. Baru nak cari identiti kan... Baru nak up la katakan...
Biarkan la... Dah minat dia ke arah tu...
Dan dia pernah nyatakan hasrat hati dia nak sambung belajar dalam aliran Muzik jugak..
Harap abah izinkan sebab abah pernah berkata....
"Jadilah ahli muzik yang berpendidikan tinggi.."

Enjoy this... (Malu tapi mahu...)

AKU SUKA DIA
Original artist: Ainan Tasneem



PATAH SERIBU
Original Artist: Shila Amzah




TIDAK MUNGKIN KU BERPALING
Original Artist: SLAM




PS:: Yea.. Yea saya nampak gedik di situ.... hehehe~ Well~ Itu la saya... (terima kenyataan)

********








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...