08 April 2011

oo yeah.. oo yeah... bersama adik memang seronok!!!

Jumaat (8 April 2011)

Apa yang saya buat hari ni???

oleh kerana ari ni ari Jumaat dan memang sejak azali tak de kelas setiap jumaat.. maka dengan bangganya aku mengajak adikku, Dila yang sedang bercuti kt rumah tu keluar jenjalan kt Mines...
Saje mengajak.. first time dia datang Mines.. dia pun agak terkedu..

Dila bertolak dari stesen seremban dlm kul 11 pagi... kul 12 smpailah dia kt Serdang...
Teruslah saya membawa dia ke Mines (jln kaki je)




First2 kitorg g makan dulu... lapar kot.. memang dah smpai masa utk kite lunch..
pastu g shopping!!!!!



Lepas shopping n makan.. kitorang g MELALAK jap.. melalak kt pusat karaoke.. nyanyi la kitorg selama sejam...

saya ni dah la hyper active ckit masa tgh menyanyi.. lompat sane.. lompat sini... naik atas krusi.. nyanyi smbil melompat syok tau... umpama kite ni artis la kononnya.. hak3... haha.. yang tak syoknye.. tgh2 sy ni leka melompat2.. tetiba bile tgk kt luar.. ade plak sorang mamat ni tgh intai kami.. aiyoo... malu siooot.... rasa cm xnak kluar bilik tu je.. dah la 3 orang skali berkumpul satu tmpat nak tgk kitorg punye pasal.. hahahahaha... benci mamat2 aneh tu.. (saya lg aneh)...



puas hati dapat nyanyi............ yahooo~~~ kini saya dah gembira...
walaupun duit abis di belanjakan.. namun saya HAPPY......

thanks a lot to Nur Adilah Azlan sebab sudi keluar bersama Along tadi.. seronok sangat2.. tak seseronok keluar dengan kawan2.. sbb bile keluar dengan kawan2, same je cm kluar dgn famili.. tak bebas kesana kemari sperti ape yg kite wt tadi...... WEEEEEEE~~~~~




OK.... jap lagi nak g JOGGING dengan kekasih hati (kawan baik... huhu)....... lepas jln2.. riadah la plak kn..... Utamakan kesihatan... okey.. chow dulu ye... :)


lalalalala.......... :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...