16 May 2011

Cabaran Minggu 4: Persiapan Sebelum Update Blog



TAG:
beautiful berry
Najlaa 'Aqilah

*********************************

Assalamualaikum
&
Salam 1 Malaysia...

"Apa yang saya lakukan sebelum update BLOG???"

Semenjak dua menjak ni, saya jarang sekali update BLOG...
Salah satu sebab adalah kerana saya telah mula mengalami kegembiraan apabila berada dirumah... Actually, bila dah berada dirumah... Maka banyaklah aktiviti yang boleh dilakukan, dan oleh kerana itu, BLOG saya semakin jarang diupdate.... ^_^

Ok... Saya teruskan dengan perkara2 yang selalunya saya lakukan sebelum mengupdate blog:
  • Sesuatu yang terjadi kt diri sendiri- selalunya, setiap hari akan ada kisah2 menarik yang boleh saya kongsikan di blog..... Maka tertulislah saya mengenai kisah hidup saya... Nama blog pun It's Only My Story, kn... hehe~
  • Blogwalking- perkara ini akan saya lakukan kalau saya betul2 xde idea... so, just baca blog2 orang dan kadang2 yang mane nmpak menarik, saya akan olah semula sebagai entry baru kedalam blog saya...( 'plagiat' kah saya???)
  • Facebook- selalunya.. bile dapat on9, saya akan bukak 2 tabs.. FB n BLOGGER.... sometime, saya akan baca status kawan2 dr FB dan cuba simpulkan sendiri dlm entry.. (jarang dibuat)
  • Event2 yang dihadiri- selalunya saya akan update mengenai event2 atau pengalaman2 saya dan rakan2... terutamanya bile keluar jalan g mana2 atau wt something yang menarik...
  • Lastly..... every saturday... saya akan update entry ikut tajuk CABARAN 100 PENULIS la... hehehehe~~~




*******************************

~sekian terima kasih~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...