20 May 2011

Kuartes KTM Ipoh, Perak..... Dulu & Kini

Salam....
Nothing to share..
Just nak tunjuk 2 gambar yang diambil kat tempat yang sama....
Saya dulu & kini....
^_^

Gambar ni diambil masa saya berusia 2 tahun ke bawah...
Masa ni menetap kat Kuarters KTM Ipoh, Perak..
Abah saya kerja KTM sejak awal 80an hingga kini..
Betapa setianya dia terhadap KTM kn..

Gambar ni diambil 20 tahun kemudian..
masa ni saya dan famili meluangkan masa bersama2 ke Cameron Highland..
Alang2 dah g Perak, dapatlah kitorang singgap sekejap kat Stesen Komuter Ipoh, Perak...
Maknenya, rumah saya dulu2 memang sangat dekat dengan stesen KTM..
Tp malangnya, masa pergi melawat tempat ni, ami dapati rumah kamitelah dirobohkan atau mungkin tersorok disebalik semak samun belakang saya tu...
tak pe la... at least dpt bergambar kt kawasan ni, ok la kan..


*************
that all for today!
TQ.....!!

1 comment:

LOCOS said...

apa nama jalan ni ye?

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...