18 August 2011

Makan Bertatang??? Salah ke ek?

~Gambar Hiasan semata2... hehe~
&&&&&&&&&&&&&&&&
Hello~ Hello My All Friends!
Ehem2... Actually saya baru je lepas SUPPER ni...
Maklumlah, minggu ni shift malam.. so balik2 dah kul 1...
makanan berbuka tadi dah abis kene proses utk dijadikan bahan buangan... (wakakaka..... geli je...)
Okey la...
Nak mengadu sikit ni...
Tadi tengah2 makan kt rumah (mknn tapau je...), saya makan sperti orang yang sangat kelaparan.... (agak gelojoh la)... Oppps~
Hmmm..... oleh sbb terlalu gairah makan, sampai tak sedar yang perbuatan mengangkat bungkusan makanan keatas (seperti dlm gambar diatas) adalah salah disisi kawan2 saya....
Ni apa yang diorang tegur:
"Ziera... Tak baik anak dara makan BERTATANG... buruk perangai.... kalau depan bapak aku tu, abis ko kene marah..."
Saya pulak membalas:
"Alamak... yeke??? tak pernah pulak mak abah or sedara mara aku yang pernah tegur cmtu... And tak tau la plak yang perbuatan MENATANG tu sesuatu yang BURUK dr pandangan org lain..."
KESIMPULAN: Now, I know... Tak baik menatang makanan camtu... Bukan ape, nmpak cm sangat gelojoh la... Walau bgaimanapun.. saya tetap meneruskan aktiviti makan saya tu sambil menatang bungkusan tersebut... Tak bestla kalau tak angkat... Nnti perut (buncit) saya ni rasa SENAK... urghh~~~
SMILE n PEACE
V(^__^)V

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...