20 August 2011

Peristiwa Pemandu BAs Rapid & Penumpang yang DEgil



SABTU 20 Ogos 2011, PANTAI DALAM
Seorang pemandu bas RAPID bernombor 632 telah menghalau salah seorang penumpangnya yang merupakan seorang remaja perempuan berbangsa India kerana tersilap membayar tambang bas.. Peristiwa tersebut berlaku apabila perempuan tersebut telah memberi RM10 kepada pemandu bas sebagai tambang. Beberapa minit selepas perempuan tersebut duduk, dia mula mnyedari bahawa jumlah tambang sebenar hanyalah RM1.

Lalu perempuan tersebut kembali ke tempat pemandu dan meminta supaya wang baki dikembalikan semula.. Pemandu tersebut dengan garangnya memarahi penumpang tersebut lalu menghalaunya keluar daripada bas tersebut,,, Perempuan India tadi berdegil dan berkeras kerana masih mahukan wangnya dikembalikan. Masalah timbul kerana wang tersebut telah dimasukkan sendiri oleh perempuan tersebut kedalam peti yang berkunci yang terletak di tepi pintu bahagian hadapan bas. Kunci pula tiada ditangan pemandu menyebabkan pemandu tidak dapat memenuhi kehendak peremuan tersebut..

Perempuan tersebut dihalau keluar slpas beberpa minit bertekak dengan pemandu bas...

Yang menakutkan lagi, ketika perempuan tersebut turun dari bas, pemandu tersebut dengan cepatnya menutup pintu bas menyebabkan beg galas perempuan tersebut tersangkut... Dia cuba untuk melepaskan semula beg tersebut daripada pintu bas namun gagal... Beg perempuan tersebut tersangkut dipintu bas dan dibawa smpai ke stesen seterusnya...

&&&&&&&&&&&&

LOOK... HOW BAD PEMANDU BAS RAPID.....
NAK MARAH PUN AGAK2 LA KAN>>>
NI SAMPAI NAK MEMBAHAYAKAN ORANG LAIN...
TAK INGAT KE KES BUDAK 3 TAHUN YANG TERSERET ATAS JALAN RAYA hany KERANA BEGNYA TERSANGKUT DI PINTU VAN... hmmm~~~~


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...