23 August 2011

Saya Di Tindih ketika Tidur Di SURAU....


Assalamualaikum...

Alhamdulillah~ masuk hari ni, dah 23 hari kite semua telah menjalani ibadah berpuasa..
So, ok tak puasa korg tahun ni???
Hope ok la ye...
Bkn setakat OK, make sure it's BETTER than before!


Tengahari tadi (dalam Jam 1215), waktu tu waktu BREAK untuk kitorg yang bergelar TRAINEE..
Yup, tak lain tak bukan, waktu BREAK tu kitorang isi dengan beristirehat di SURAU MENARA TM... Dengan kata lain, TIDUR~

Saya dan kawan2 melelapkan mata seketika (selama hampir sejam) sementara menunggu masuknya waktu solat Zohor...

Apa yang saya nak cerita sebenarnya ialah:

KEtika Azan berkumandang,
saya sudah pun menyedarkan diri dari tidur...
Namun satu kejadian PELIK telah berlaku dimana

SAYA TIDAK DAPAT MENGGERAKKAN LANGSUNG TUBUH SAYA..

(nak kata kebas, tak kebas pun...)
(nak kata sakit, tak sakit pun...)

PELIK...


SAya dengar suara kawan saya, Dila mengejut saya bangun dari tidur, tapi untuk beberapa minit, saya tidak berjaya menggerakkan tubuh saya...
Ya Allah.. masa tu terasa cam nak jerit kuat2.. tapi still tak berjaya..
Suara saya tersekat di kerongkong...
Saya hanya dapat mendengar suara saya sedang BERKERUH jee...

PELIK...

Last2... after 2-3 minit, baru la saya dapat bergerak seperti biasa...

Terus saya bertanya kepada kawan saya:

"DILA.. aku takut weyh... Tadi aku dah sedar sebenarnya, tapi bila nak gerak2 kn badan, TAK BOLEH... TENSION giler time tu.... AKU DENGAR suara orang kejut aku... Tapi tak boleh jugak nak gerak.. KENAPA EK??? Ko pernah alami bende camtu tak??"

Dila pun menjawab:

"Oh.. tu macam ko kene TINDIH je... Aku selalu gak kene cm tu.."


Oh.... Cm tu ke rupenye perasaan kene TINDIH...
Seriusly first time saya merasa situasi cmni...
Selalunye... dengar citer orang je...

PS: Tadi rasa cam nak mati je... Yela terasa cm

ROH dah TAKNAK bersatu dengan TUBUH...

Ish3... SERAM jerrr~

&&&&&&&&&&&&&

Rupe2nye ade TEORI pasal ape kite rasa cm kene TINDIH ni..

Jom Baca ni...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...