03 September 2011

Ce citer pasal RAYA....



Tanggal 30 Ogos 2011 yang bru je lepas,
kite semua telah meraikan hari raya Aidilfitri...
Ade yang beraya di bandar, ade yang beraya di kampung, ade jugak yang tak beraya sebab nak mncari rezeki....

Ape2 pun situasi anda semua,
Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Salam Meredeka ke 54...

Raya saya sekeluarga tahun ni tak lah semeriah sebelum ini,
tapi ade sedikit kelainan...

Nak tau, tang mana???

RAYA DI KAMPUNG..

Tahun ni, kitorg seminggu beraya dikampung...
Kurang berjalan raya, tapi menghidang tetamu2 yg datang ke rumah...

Raya tahun ni, sepenuhnya disambut di Kampung Bukit Gunung Pasir..
Kampung abah n mama kt situ jer...
So, senang.. bile2 masa bleh g kedua2 kampung ni...







AKTIVITI DI SUNGAI

Oleh kerana kampung selalu je xde air time musim2 raya ni, so kitorg terpaksa la bermandi-manda dan mmbasuh baju di sungai aje....
Best sgt2 mandi sungai..... Baru la rasa cm duk kt kampung...



NAK DUIT RAYA.....?

Alahai, citer pasal duit raya... Sepatutnye, raya kali ni saya dah boleh bagi duit raya...
Tapi malangnye, saya ni lupe nak draw duit banyak2 utk wt duit raya...
Maaf kan Along, ye adik2 n anak buah yg sorg... hmmm~

ANAK BUAH

Yang bestnye, Syawal kali ni saya dapat raikan dengan anak buah saya yg sulung..
(anak cousin saya yg paling sulung.. Fahmi namenye)


iPAD SEASON

Lepas je seminggu menyambut hari raya kt kampung, kitorg sekeluarga g beraya kt KL pulak..
Nak tgk anak buah la katakan....
Yang tak bleh bla nye, hanya kerana 4 iPad (milik abah, paktam, uncle Fadhil,dan abg Long)
program nak beraya n berjalan2 ke tempat lain tergendala.. aiyo...



2 HARI BERAYA DI RUMAH

Yang ni saat2 akhir sebelum saya pulang ke KL untuk menjalani training yang masih berbaki sebulan je lagi....
Lepas ni tak tau la ape yg bakal terjadi kt diri saya ni...
Adakah saya akan diserap atau di"terminate" oleh pihak TM....
Harap2 dapat la.... Cm buang masa je kalau tak PASS kn??

Utk hari ini, kawan2 adik saya si Nani baru je lepas beraya di rumah saya ni...
Ramai dan besar2 jugak org nye.. hihi~



******************

Okey la...
Nak get ready utk pulang ke KOTA pulak esok..
Tak saba nak start keje sebab lepas ni dah kene spendkn masa utk LUNCH pulak..
Almaklumlah, start2 je keje ari tu dah 1 Ramadhan...
Tak dan nak merasa makan tengahari kt Menara TM.. hihi~

Kepada kwn2 semua...

Selamat Memulakan Pekerjaan masing2 semula...

Daaa~

MENARA TM....

HERE I COME!!!!!!!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...